Inschrijven of gegevens wijzigen?
Bij Mondzorg Oost maken we het u graag eenvoudig. Vul hieronder het formulier in – binnen enkele minuten geregeld.
🔒 Let op: doe dit alleen wanneer u een https:// verbinding hebt. Controleren? Klik de bovenstaande balk op uw computer (adresbalk) aan, daar moet dan staan: https://mondzorgoost.nl/inschrijven De letters www. en het slotje zijn tegenwoordig niet meer weergegeven. Zo weet u zeker dat uw gegevens veilig worden verzonden.
📞 Liever persoonlijk contact? Bel ons direct via 024 – 3294238 en onze receptioniste helpt u meteen verder.
U ontvangt binnen enkele werkdagen een telefoontje van ons om alles te bevestigen.

Intake
- Wanneer je je hebt aangemeld bij Mondzorg Oost, plannen we je in voor een eerste bezoek aan onze praktijk.
- En dat eerste bezoek nemen we heel serieus. In een welkom folder staat veel informatie over de praktijk. Deze ligt bij de receptie en in de wachtruimten.
- Het belangrijkste is dat we uitgebreid de tijd voor je nemen.
- Je maakt kennis met meerdere mensen uit ons team en met onze werkwijze.
- En wij maken kennis met jou en kijken daarbij niet alleen naar je mond maar ook naar je wensen.
- We voeren je gegevens in ons systeem in, maken indien nodig een panorama foto van je hele gebit en een preventie-assistente reinigt en polijst je gebit.
- Hierna beoordeelt de tandarts je gebit en de foto en bespreek je samen je gebitsverleden, hoe het nu gaat en wat je in de toekomst kunt verwachten.
- Heeft onze tandarts alle informatie verzameld en beoordeeld? Dan maken we als het nodig is een zorgplan of zelfs, wanneer nodig, een behandelvoorstel, speciaal voor jou. Want geen mond is gelijk.
- Eén maar: zonder jouw historie van je vorige praktijk of zorgverlener, dien je per consult direct af te rekenen. We kunnen wel een intake doen, maar accepteren je pas als reguliere patiënt als er aan een aantal voorwaarden is voldaan. Je hulpvraag moet in lijn zijn met wat we kunnen bieden, je historie van de oude praktijk moet binnen zijn en we verwachten ook redelijk gedrag. Pijnklachten worden nooit bij een eerste bezoek in behandeling genomen. Daarvoor is je huidige behandelaar verantwoordelijk of kun je bij de een spoeddienst terecht. We accepteren je pas als vaste patiënt na de (niet kosteloze) intake, wanneer we je hulpvraag kunnen én willen beantwoorden. Is er geen historie voor handen, dan dient u altijd direct af te rekenen. Zie ook onze algemene voorwaarden en het privacyreglement.